vineri, 9 martie 2012

Univ.Klinikum Freiburg

Si iata ca dupa un lung drum, in care ba am dormit, ba m-am jucat am reusit sa ajungem acolo unde e salvarea mea...adica aici unde sunt acum...la Spitalul Universitar din Freiburg. Norocul ma urmareste la fiecare pas si spun asta pentru ca:
- am reusit sa plecam cu formularul E112 si suntem acoperiti pe urmatoarele 6 luni
- am inceput colaborarea cu Fundatia Mereu Aproape-antena 1
- cand am ajuns la spital, la biroul de informatii lucreaza un domn din Romania care ne-a ajutat
- am cunoscut pe sectie o alta familie de romani care sunt stabiliti in Freiburg si incearca si ei sa ne ajute cu cazarea dupa ce vom iesi din spital
- am beneficiat pana acum de absolut toate investigatiile care se puteau face la parametri de inalta performanta, nu cred ca a mai ramas ceva care sa nu fie verificat
- intreg personalul ma alinta...probabil pentru ca deja stiu sa spun "multumesc" in germana ?!
  In afara de toate astea, ma simt extraordinar de bine, m-am ingrasat de cand am venit aici, la cina doamnele vin si ma intreaba ce vreau sa mananc...la pranz am de ales dintre 9 feluri de mancare, exista programe speciale pentru copii conduse de personal specializat, camere de joaca, aproape ca nu simt atmosfera de spital. Pana acum nu am fost intepat de prea multe ori dar luni voi scapa de tot de branule pentru ca imi vor implanta cateter.
 Asa ma pregateam de drum...


 Asa ma joc aici...

In parcul spitalului...la cules de ghiocei!

Desi zambesc, privirea imi e trista!

Ma tot gandesc daca va veni primavara si in sufletul meu...


8 comentarii:

  1. Dragii mei, ma bucur enorm ca avem vesti de la voi! Am urmarit blogul in fiecare zi. Si...ma bucur din suflet ca aveti vesti bune! Doamne ajuta! Alina, Dragos si Alexut

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de mult ne bucuram sa auzim vesti bune de la voi. cu siguranta ca va veni si primavara in sufletelul tau, uite ca binele e pe urmele tale si sunt convinsa ca tot acest cosmar care ne_a intristat atat de mult pe toti va lua sfarsit si vom vedea zambetul pe fatuca ta dar si a parintilor tai
    sg

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne.bucuram.enorm.sa.auzim.vesti.bune.de.la.voi!Dan.G

    RăspundețiȘtergere
  4. Raducu esti un mare luptator,si vei fi cel mai mare invingator,suntem convinsi de asta.Te pupam si suntem alaturi de tine si de parintii tai.Gabi.S si Rares

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt alaturi cu sufletul de voi. Ma numar printre putinele persoane care stiu prin ce treceti. Sa va dea Dumnezeu putere si CURAJ de a strabate si acest drum greu. Viata e o lupta continua. Toate au o rezolvare pe acest Pamant. Ai grija Maricel de sotia ta. E sfatul meu si stiu ce spun. Alte cuvinte sunt de prisos.
    Doamne ajuta !
    Barlad - L. Stan

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur enorm pentru tine puiule..si pt.voi ,dragii mei!Fiti tari si increzatori..Dumnezeu,chiar daca va facut sa treceti prin asa ceva ,are grija de voi....poate are el un scop anume...nu stiu de ce asa...dar Va este alaturi oricum!Va pupam si va imbratisam cu drag si ne gandim mereu la voi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua

    Suntem alaturi de voi si ne rugam la Dzeu sa va scoata in cale oamenii cei mai bine pregatiti care sa va sprijine in insanatosirea cat mai rapida a lui Raducu.
    Mia Piatra Neamt

    RăspundețiȘtergere