joi, 30 august 2012

Univ.Klinikum 16 Freiburg

  V-am promis noutati si iata-le: la controlul de saptamana trecuta, vineri, parintii si cu mine am trait din nou o  mare bucurie amestecata cu un sentiment de usurare  si multumire. Ceea ce ii speria pe parintii mei,  s-a dovedit a fi o reactie normala a  organismului la radioterapia intraoperatorie facuta. Deja testiculul a revenit la normal iar restul se for diminua in timp.
Cum era de asteptat, acum la final, organismul se resimte iar maduva mea nu vrea sa se mai refaca atat de repede ca inainte, motiv pentru care luni am facut un pic de febra si am ajuns din nou internat, asta dupa numai 4 zile de stat in afara spitalului, respectiv in camera noastra. Analizele erau destul de jos, si tot au scazut pana miercuri. Inca nu am primit nici un fel de transfuzie, chiar daca hemoglobina era 6.9 iar trombocitele doar 36. Doar leucocitele au inceput sa creasca, de la 100 cat aveam ieri dimineata, spre seara erau 200. Azi am repetat analizele dar inca nu au venit rezultatele sa vedem cum stam si daca voi primi ceva transfuzii.
Saptamana viitoare, vineri, incep ULTIMA  cura de citostatice, iar pe 26 septembrie am ultima programare la RMN. Apoi pe 1 octombrie scoatem cateterul si cu acest episod incheiem o prima etapa din toata aceasta lupta. Deja, parintilor li se pare ca timpul sta in loc, oboseala acumulata precum si tot stresul si teroarea adunate intr-un an de zile aproape, incep sa lase urme si pe chipul lor. Dar mai putin conteaza exteriorul, important e ca in sufletul lor e o mare bucurie si implinire ca am ramas la final de drum impreuna, asa cum o sa ramanem pentru totdeauna: EU intre ei, EU cu ei. IMPREUNA!

Va trimit bezele la toti si revin cu noutati.
RADUCU

2 comentarii:

  1. Va dorim multa putere,dar in primul rand multa, multa sanatate lui raducu!DUMNEZEU sa va ocroteasca micutul.Va pupam si va imbratisam cu drag.RYANA,ALINA si IONUT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fii puternic, puiule drag, fii asa cum si pana acum ai reusit sa fii : un luptator cu izbanda, cu victorii! Putere si sanatate tuturor!

    RăspundețiȘtergere