marți, 1 ianuarie 2013

La cumpăna dintre ani

La cumpăna dintre ani mi-ar fi plăcut să îmi strang copilul în braţe, să îi sărut obrajorii catifelati, să îi şoptesc la ureche cât de mult îl iubesc şi ce îmi doresc pt el, să îi cer iertare pt tot ce nu am făcut sau ce am făcut şi nu i-a plăcut şi în cele din urmă să îi mulţumesc pt tot ce mi-a dăruit.
Dar...cumpăna dintre ani mi-a adâncit durerea...copilul meu e prea departe acum ca să pot ajunge la el si să-i şoptesc toate astea. Bucuria vieţii mele, fericirea adevărată, împlinirile sufletesti  au dispărut pt că toate astea pentru mine erau sumarizate într-un singur cuvânt, nume..,RADUCU. Odată cu el mi-am îngropat şi viitorul.

Bucuraţi-vă de ceea ce sunteţi, de ceea ce aveţi, de tot ce vă înconjoară, fără să vă doriţi mai mult...simplitatea e cea care dă esenţa 'vieţii. Şi...iubiti-vă că viaţa intradevar e scurtă. Am învăţat asta de la Raducu, nu e doar o simplă sintagma folosită ca un panaceu.
La mulţi ani tuturor şi vă mulţumim că încă ne sunteţi alături.

Mami şi tati lui Raducu.

8 comentarii:

  1. Regrete si un gind bun care sa incerce a va alina din suferinta..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de normala ar fi fost o minune in cazul lui Radu. Din pacate ea nu a venit si el s-a dus. Cata vreme era aici, ma puteam gandi la imbarbatari, poate pentru ca era loc de o minune daca nu de altceva. Acum nu imi pot imagina un mai bine. Daca incerc sa ma pun in locul parintilor si ma gandesc ca mi-as putea pierde copilul, da, nu-mi pot imagina ca vreodata m-as putea reintregi ca persoana. Parintii stiu ca in momentul aparitiei unui copil viata lor se estompeaza si familia traieste prin cel mic. Daca el dispare, nimic nu vine in locul lui.
    Totusi, in acest jurnal al suferintei si sperantei, acum cand Radu nu mai e poate ar avea un rost sa-l comemoram. Nu cred in "terapii" prin uitare. Sa ni-l amintim pe Radu asa cum a fost inainte de iadul asta, Radu copilul dinainte de chimioterapie si operatii, Radu poveste, asa cum este si acum oriunde ar fi el.
    Un an mai usor, chiar daca va fi mult mai gol.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Multa putere in noul an!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Sa va dea Dumnezeu putere sa puteti trece in 2013 peste tragedia care v-a lovit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Liniste,relaxare,rememorarea momentelor frumoase,atat deocamdata!
    An nou linistit, cu sanatate multa,Dumnezeu are cate un plan pentru fiecare!

    Mihaela F.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramaneti uniti si veti reusi sa va gasiti linistea. O sa vina fericirea si pe strada voastra. Suntem convinsi ca pentru niste oameni asa de buni ca voi Dumnezeu a pregatit si altceva, nu numai durere. Aveti incredere si nu disperati. Un an bun si linistit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere